Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Corjan en Aniek - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Corjan en Aniek - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Corjan en Aniek

03 Maart 2015 | Nederland, Oisterwijk

Afgelopen weekend hadden we een familie-etentje. Vooraf brachten we een bezoekje aan mijn zus. Ze had een draagdoek voor ons waarin we Xie willen dragen. Daar Koen klein van stuk is, konden we hem er ook even in passen. We legden hem uit dat we zo zijn broertje konden dragen. Koens reactie: "Nee! Ik wil mijn broertje dragen." Daar moesten we allemaal heel hard om lachen, Koen nog het hardst (zie foto).

• 05 Maart 2015 - 19:03

Ineke:

Lieve zus en zwager en koentje

een lange reis achter de rug . Blij waren we te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. We hadden nog gebeld maar helaas geen reactie op 3 maart. Luca had op school nog een mooie tekening gemaakt met de tekst vijne dagen in sina groetjes luca. De schat. Had foto via wapp gestuurd maar denk dat jullie hem niet hebben gekregen. Jullie zullen wel moe zijn. Maar wij kunnen niet wachten op de eerste foto's en verslagen.we missen jullie nu al en dan zijn jullie pas net weg. Heel veel plezier en succes gewenst van ons dikke kus jezus en aanhang.