de aankomst - Reisverslag uit Peking, China van Corjan en Aniek - WaarBenJij.nu de aankomst - Reisverslag uit Peking, China van Corjan en Aniek - WaarBenJij.nu

de aankomst

Door: corjan aniek en koen

Blijf op de hoogte en volg Corjan en Aniek

05 Maart 2015 | China, Peking

Na een lange en vermoeiende reis zijn we vanmorgen rond 7:00 u Chinese tijd in Beijing aangekomen. Vooral Koentje was er wel klaar mee dus direct na het inchecken in ons hotel maar even gaan slapen. Daarna boodschappen gedaan in de mega Carrefour hier om de hoek. Wat een totale chaos ! Met 1000 man tegelijk vakkenvullen en lege pallets en dozen dwars door de hele winkel. Wel weer erg grappig. Vandaag dus nog maar weinig gezien maar nu wel aan het nagenieten van de laatse dag van het Chinees nieuwjaar met veel vuurwerk. Volgen onze gids is het vandaag "latin day" you can see de lots of Latins in the parks... Ehm ...lantaarns dus.
Morgen naar het zomerpaleis met Chinese lunch... We zijn benieuwd...

Groeten Corjan Aniek en Koen.

• 06 Maart 2015 - 14:23

Tamara:

Wat een bijzonder welkom! Gaan genieten!

• 06 Maart 2015 - 15:17

Tzacor:

Maak er een mooie tijd van

• 06 Maart 2015 - 16:19

Henk Beemer:

Maak er ook een vakantie van want deze zomer zal daar weinig van terecht komen.
    Groetjes Ma en Pa

• 06 Maart 2015 - 16:52

Bianc:

Fijn dat jullie goed geariveerd zijn! Lekker genieten en alles proeven bij de lunch!!!
    Groetjes de buuf en xxx van Kymo en Tibor.

• 06 Maart 2015 - 16:52

Bianc:

Groetjes de buuf en xxx van Kymo en Tibor.

• 06 Maart 2015 - 17:00

Kim Habets:

Fijn dat jullie goed gearriveerd zijn.
    Ja de supermarkten in China zijn idd een grote beleving vaak zijn ze ook super traag aan de kassa's
    Leuk dat jullie nog een dagje nieuwjaar mee kunnen vieren!!
    Welke gids hebben jullie ben erg benieuwd misschien wel dezelfde als wij.
    Lekker genieten en op je af laten komen.
    Groetjes Ruud Kim en Kian

• 06 Maart 2015 - 19:58

Kim:

Fijn om te lezen dat jullie zijn gearriveerd.
    Super om zo op de hoogte te blijven van de reis en vooral die gekke situaties maakt het leuk om te lezen.
    Ik kijk alweer uit naar de volgende ;-)
    Liefs, Kim

• 06 Maart 2015 - 20:06

Aukje:

Haha wat grappig. Geniet er van daar!
    En eet smakelijk alvast.

• 06 Maart 2015 - 22:20

Karin:

Mooi, da gullie er zen! Dacht da Jennifer Lopez er was met latin day maar lantaarntjes dag lijkt me net zo mooi hihi veel liefs en geniet ervan xxx

• 07 Maart 2015 - 17:06

Stéphanie:

Leuk om jullie belevenissen te volgen. Benieuwd naar de volgende update..!
    Liefs